Toimintakertomus 2020

YLEISTÄ

Yhdistys on toiminut vuodesta 1981 alkaen. Yhdistyksen jäsenmäärä 83 kpl muodostuu seuraavasti: Henkilöjäsenet 48, Perhejäsenet 3, Opiskelijajäsenet 5, Yhteisöjäsenet 5, IT-käyttäjät 4, IT-tuottajat 1, Seniorijäsen 5, Paikallisjäsenet 12

Yhdistyksen jäsenten lukumäärä on laskenut hieman. Viimeisten vuosien aikana monet jäsenet ovat eronneet yhdistyksestä kun ovat siirtyneet eläkeläiseksi. Yhdistyksen toiminta on Koronasta johtuen ollut tavanomaista vähäisempää ja muutama suunniteltu tilaisuus päätettiin siirtää v. 2021. Yhdistyksemme jatkoi Kotikartanoyhdistys ry:n jäsenenä. PoKatin PC-tukitoimintaa eli ns. korttelinörttitoimintaa ei tehty enää 2020.

YHDISTYKSEN KOKOUKSET

Yhdistyksen kevätkokous pidettiin 28.2.2020 Ravintola Aadassa. Henkilöitä 17 kpl. Yhdistyksen syyskokous pidettiin 4.12.2020 Ravintola Otossa. Henkilöitä 12 kpl. Kokouksen jälkeen mentiin Elokuvateatteri Tapioon ja katsottiin elokuva Naurun varjolla.

Syyskokouksessa yhdistykselle valittiin puheenjohtaja ja hallituksen jäsenet vuodelle 2020:

Puheenjohtajaksi valittiin Ari Korpelainen, jäseniksi Jaakko Nuuja, Noora Väisänen, Ari Allinen, Jesse Tulilahti sekä Jarmo Väisänen.

MUUT ASIAT

TIVIA:n Kevätliittokokoukseen ja TIVIA-päiville 3.-4.4.2020 valittiin Ari Allinen. TIVIA:n Syysliittokokoukseen 23.-24.10.2020 edustajaksi valittiin Ari Korpelainen etäyhteydellä.

Vuoden 2020 hallitus koostui seuraavasti: Puheenjohtaja Ari Korpelainen, varapuheenjohtaja Jaakko Nuuja, sihteeri Jesse Tulilahti , rahastonhoitaja Noora Väisänen, jäsenet Ari Allinen sekä varajäsen Jarmo Väisänen ja Dave Flanagan.

Hallitus kokoontui viisi kertaa. Yhdistyksen taloudellinen tilanne pysyi vakaana. Hallituksen kokouksessa 20.1.2020 päätettiin vaihtaa pankkia Nordeasta Osuuspankkiin. 15.7.2020 hallitus päätti kutsua ylimääräisen kokouksen koolle 5.8.2020 sääntöjen muuttamistarpeen takia.

Joensuussa 6.11.2020

TIVIA Pohjois-Karjala, POKAT ry